Як я можу отримати консультацію про догляд за рослинами перед тим, як здійснити покупку?
Рослини - це наша пристрасть! Ми знаємо про догляд за рослинами все, тому завжди готові проконсультувати і підказати які рослини підходять для вашого інтер’єру, яким рослинам буде комфортно в умовах вашого простору.
Чи можу я змінити або відмінити замовлення?
Будь ласка, зв’яжіться з нами якомога швидше, якщо Вам потрібно змінити або відмінити замовлення.
Що робити, якщо я хочу замовити рослину, якої немає на складі?
Зв’яжіться з нами, щоб дізнатись коли ми очікуємо наступну доставку рослин на склад.
Чи можу я замовити доставку рослин день в день?
За умов наявності товару на складі, все залежить від часу, коли було здійснено замовлення. Будь ласка, зв’яжіться з нами якомога раніше і повідомте бажаний час доставки.
Мої рослини доставили пошкодженими, що мені робити?
Кожна рослина тендітна, а процес доставки не завжди лагідний. Будь ласка, добре перевірте рослину одразу після доставки. Якщо Ви виявили пошкодження, надішліть нам фото і номер замовлення на мейл greenalmostbright@gmail.com протягом 48 годин від моменту отримання. Ми обов’язково замінимо пошкоджену рослину.
Як я можу повернути куплену рослину, якщо я передумала/передумав?
Наші рослини викликають тільки радість і задоволення, але якщо раптом Ви передумали і хочете повернути вазон, ми розглянемо Вашу заявку на повернення. Заяви на повернення приймаються тільки протягом 48 годин з моменту отримання замовлення.