On-line консультант
+380 67 7474955
E-mail: greenalmostbright@gmail.com
вул. Є.Коновальця 18, Київ 01133

Питання та відповіді

Питання та відповіді

Як я можу отримати консультацію про догляд за рослинами перед тим, як здійснити покупку?

Рослини - це наша пристрасть! Ми знаємо про догляд за рослинами все, тому завжди готові проконсультувати і підказати які рослини підходять для вашого інтер’єру, яким рослинам буде комфортно в умовах вашого простору.

 

Чи можу я змінити або відмінити замовлення?

Будь ласка, зв’яжіться з нами якомога швидше, якщо Вам потрібно змінити або відмінити замовлення.

 

Що робити, якщо я хочу замовити рослину, якої немає на складі?

Зв’яжіться з нами, щоб дізнатись коли ми очікуємо наступну доставку рослин на склад.

 

Чи можу я замовити доставку рослин день в день?

За умов наявності товару на складі, все залежить від часу, коли було здійснено замовлення. Будь ласка, зв’яжіться з нами якомога раніше і повідомте бажаний час доставки.

 

Мої рослини доставили пошкодженими, що мені робити?

Кожна рослина тендітна, а процес доставки не завжди лагідний. Будь ласка, добре перевірте рослину одразу після доставки. Якщо Ви виявили пошкодження, надішліть нам фото і номер замовлення на мейл greenalmostbright@gmail.com протягом 48 годин від моменту отримання. Ми обов’язково замінимо пошкоджену рослину.

 

Як я можу повернути куплену рослину, якщо я передумала/передумав?

Наші рослини викликають тільки радість і задоволення, але якщо раптом Ви передумали і хочете повернути вазон, ми розглянемо Вашу заявку на повернення. Заяви на повернення приймаються тільки протягом 48 годин з моменту отримання замовлення.


написати свій відгук
Твоє ім'я:


Ваш e-mail:


Текст:
Осталось символов: 1000


Будь ласка, пройдіть тест


Защита от ботов:

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб виправити його.
© Кімнатні джунглі, 2019.

Зворотній зв'язок

Замовити послугу озеленення